Livrare și ridicare personal
- Oferim livrare în Chișinau. Costul livrării este de 60 lei (gratuit pentru comenzi de peste 1000 lei).
- Ridicarea personală – gratuit. Se face între orele 9:00 și 16:00 la adresa Stăuceni, str.Gratiești 11
Plată și condiții
- Comanda este acceptată după cînd managerul a luat legatura cu Dvs. Si a aprobat complet toate detaliile a comenzii.
- Plata in numerar poate fi alesă și efectuată la primirea comenzii.
- Pentru a alege plata comenzii cu cardul bancar, selectați în Coș opțiunea Plata cu cardul. Plata se efectuează prin intermediul MAIB folosind carduri bancare din următoarele sisteme de plată: VISA International, Mastercard Worldwide.
- Recomandăm să faceți comanda cu 2-3 zile înainte de eveniment. Cu cât comanda dumneavoastră este mai complexă și mai mare, cu atât mai mult timp poate fi necesar pentru aprobare și producere.
- Ne rezervăm dreptul de a înlocui anumite fructe sau alte elemente de decor în caz de lipsă. Totuși, vom păstra garantat conceptul aspectului desertului.
- Modificările legate de decor și greutatea desertului sunt acceptate cu plăcere cu cel puțin 2 zile înainte de expediere.
- Dacă doriți să faceți modificări legate de adresă sau ora livrării, vă rugăm să ne informați cu cel puțin 1 zi înainte de primire.
- Dacă planurile legate de eveniment s-au schimbat, aveți posibilitatea să anulați comanda cu cel puțin 2 zile înainte de data stabilită.
- În ceea ce privește timpul de livrare – este întotdeauna recomandat să vă orientați după intervalele indicate de managerul nostru. Putem, la cerere, livra comanda la o anumită oră, dar nu garantăm exactitatea din cauza posibilelor întârzieri ale curierilor, a traficului complicat și a situațiilor de urgență.
- Este obligatoriu să ne informați despre alergiile la anumite produse pentru a le exclude din compoziție sau pentru a alege un alt desert.
Returnarea produselor
- Motivele pentru returnarea produselor după predare pot fi doar punctele menționate în Legea „Protecția drepturilor consumatorilor”, respectiv:
- expirarea termenului de valabilitate;
- descoperirea unor substanțe sau obiecte străine în produs;
- necorelarea informațiilor indicate pe site cu caracteristicile reale ale produsului (compoziție, greutate, dimensiuni);
- încălcarea ambalajului, efectuată din vina vânzătorului.
În acest caz, se poate solicita înlocuirea produsului cu unul similar ca gust, cu un alt gust alternativ sau se poate obține returnarea banilor, inclusiv pentru livrare.