Totul a început cu interesul meu pentru alimentația sănătoasă. Am experimentat pentru familia mea: soțul și fiul meu, iar într-o zi am decis să scriu pe rețelele sociale că accept comenzi. Deserturile au fost pregătite în primii 1,5 ani în bucătăria de acasă. În acest timp, ne-am făcut foarte mulți prieteni care au îndrăgit produsele noastre.
După un an, am fost invitați la târgul producătorilor locali Ecolocal. Și acest lucru ne-a dat impulsul să ne gândim la propria noastră producere. Cererea pentru produsele noastre depășea oferta. Am început să căutăm un spațiu și, în paralel, am câștigat 2 granturi care ne-au permis să cumpărăm echipamentele necesare pentru început.
În 2022, am realizat un rebranding cu designer Iana Miheeva, iar patiseria noastră a primit numele BUNA. Pentru noi, am formulat următoarea explicație pentru brandul nostru.
Buna – este despre ceea ce este bun la gust, arată bine și este bun pentru corp.
Acesta este mesajul nostru principal pe care ne străduim să-l transmitem clienților. Dacă vorbim despre asociațiile cu cuvântul BUNA, sunt trei.
- Prima – este o salutare, bunăvoință, ceea ce ne leagă de clienți;
- Buna – de la cuvîntul „bună”, iar noi ne străduim să facem un produs sănătos care să nu dăuneze sănătății.
- A treia – este o asociere caldă și plăcută cu ceva frumos din copilărie, amintiri despre întâlnirile familiale calde.